Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Πάμε να κάνουμε ελεύθερη πτώση από ελικόπτερο;


Αυτή δεν είναι μια typical μαμαδοανάρτηση σε typical μαμαδομπλογκ.

Όχι ότι είμαι typical μαμά γενικότερα αλλά σε προειδοποίησα.

Επίσης αυτό δεν μπλογκ για να έχει ημερολόγιο η φράουλα, αλλά για τις δικές μου αναμνήσεις.Το αν θα το διαβάσει ποτέ θα αποφασιστεί σε ένα πολύ μακρινό μέλλον.

Στο θέμα μας τώρα.

Έστω ότι είσαι στα τριάντα και, single μετά από ένα γάμο, με παιδάκι. Με ερωτικό παρελθόν πλατωνικού επιπέδου πριν τον χερφάδερ. Μετά τον χερφάδερ έχεις μια ιστορία να πεις η γυναίκα (αυτήν την κρατάμε για άλλη-ες αναρτήσεις ή κανένα άρλεκιν), όμως επί της ουσίας είσαι "εκτός αγοράς" για πάρα πάρα πολλά χρόνια. 

Εξακολουθείς όμως να είσαι μια νέα γυναίκα και να έχεις ανάγκες. Για συντροφικότητα, παρεούλα, τρυφερότητα, αποδοχή. Και για σεξ φυσικά.

Πώς παίζεται το παιχνίδι το 2013; Για να ακριβολογούμε δεν ξέρω και πως παιζόταν ακριβώς ούτε το 2003 ούτε παλιότερα καθώς γνώρισα τον χερφάδερ πολύ μικρή και δεν μπορώ να ανατρέξω σε προγενέστερες εμπειρίες.

Προς το παρόν πέρα από λίγο, χαλαρό φλερτάκι σε εξορμήσεις μου στην πρωτεύουσα, δεν έχει συμβεί τίποτα. Η κοινωνική μου ζωή εδώ που μένουμε έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα post divorce οπότε έξοδοι, γνωριμίες κλπ είναι πολύ περιορισμένες. 

Να μην τα πολυλογώ πριν λίγες μέρες γνώρισα μέσω μιας φίλης έναν τύπο, ας τον λέμε "Κέβιν". Ο Κέβιν (δεν είναι ξένος ο άνθρωπος αλλά το Κέβιν μου φάνηκε καλύτερο από το Μήτσος που μου΄ρθε πρώτο) λοιπόν είναι ψηλός και σχετικά εμφανίσιμος θα έλεγα (είμαι και λίγο ξινή μ'αυτά, για να πώ ωραίος πρέπει να είναι πραγματικά και πάρα πολύ ωραίος κάποιος- I know I have high standards and working on it). Οι πληροφορίες μου περιορίζονται στο ότι είναι γύρω στα σαράντα, εργένης και άνοιγε το στόμα του χωρίς να πετάει βατράχια. Δεν είπε και κάτι συγκλονιστικό βέβαια αλλά οκ. Και στο τέλος της βραδιάς αφού έχουμε πιει, χαζολογήσει, γελάσει και λοιπά, ο Κέβιν προτείνει "να ξαναβρεθούμε να πιούμε ένα καφέ".

Και σκέφτομαι εγώ η άσχετη. Αυτό είναι τύπου "ραντεβού"; Αν είναι θέλω να πάω; Πότε δεν έχω την φράουλα; Τι θα φορέσω; Που θα πάμε; Τι θα λέμε; Μήπως να μην πάω; Άσε δεν είμαι εγώ για τέτοια τώρα. Αφού δεν μ'άρεσε και πολύ. Ναι αλλά θα μείνω με την περιέργεια; Μπορεί ο άνθρωπος να το' πε από ευγένεια. Μήπως θέλει τίποτα επαγγελματικό να συζητήσουμε; Αυτά στο περίπου σε χρόνο κάποιων δευτερολέπτων. Ευτυχώς η φίλη μου επενέβη την κατάλληλη στιγμή με τον κατάλληλο τρόπο και κανόνισε να βρεθούμε τελικά εντός της εβδομάδας πάλι όλοι μαζί για ένα καφέ.

Οπότε δεν είναι ραντεβού, αλλά, από την φίλη μου έμαθα εκ των υστέρων, ότι αυτή ήταν η πρόθεση. Εκτός του ότι και η λέξη ραντεβού ακούγεται μπανάλ και παράξενη (δεν έχει αλλάξει όνομα, έτσι;) εγώ αρχικά αγχώθηκα και στην συνέχεια γέλασα πολύ με τον εαυτό μου και την αντίδραση μου. Γιατί εκείνος ο καφές ακούστηκε στο περίπου σαν "πάμε να κάνουμε ελεύθερη πτώση από ελικόπτερο;" Τέλοσπαντων θα πάμε και θα δούμε. Ήθελα όμως να το γράψω για να το θυμάται ο μελλοντικός εαυτός μου. 

Και ακόμα κάτι:

(1) Για να κάτσει μια εργαζόμενη single mum σαν κι εμένα το πρώτο μετά από τέσσερα Σάββατα που είχε χωρίς την φράουλα με πολλές στιβαγμένες υποχρεώσεις και δουλειές, να παρακολουθεί ολημερίς live-streaming σημαίνει ότι αυτό που έβλεπε ήταν αληθινό, καλοδουλεμένο, πρωτότυπο, εμπνευστικό, συγκινητικό! Μέχρι και streching με την Πετρουλάκη έκανα. Μπράβο σε όλη την ομάδα των Ψηφιακών Γειτονιών και σε κάθε έναν από τους γείτονες που δούλεψε, μίλησε ή παρευρέθηκε! Είστε ένας ένας ξεχωριστά υπέροχοι και όλοι μαζί μια υπόσχεση για ακόμα καλύτερα πράγματα.

(2) Μελλοντικέ εαυτέ όταν κάποτε επιστρέψεις να διαβάσεις αυτήν την ανάρτηση να θυμάσαι ότι το σεξ πρωτή φορά με άλλον μετά από δεκαετή σχέση ήταν απείρως πιο αγχωτικό από το σεξ πρώτη φορά.

(3) Λατρεμένο φραουλόπλασμα αν είσαι περίπου 25 χρονών και διαβάσεις αυτή την ανάρτηση σε προειδοποιώ θα έχει κι άλλες ανάλογου ύφους και περιεχομένου, κλείστο τώρα, θα βάλει η μανούλα ετικέτα "fraulicius" για να ξέρεις που να περιοριστείς. Σε αγαπώ ατελείωτα.

(4)Κέβιν και τυχόν άλλοι που θα αναφερθείτε με ξενικά ονόματα, whatever you say or do can and will be blogged about. 

24 σχόλια:

  1. Άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο και απλά ζήσε το στιγμή. Μην αγχώνεσαι! Άφησε τα πράγματα να κυλήσουν αργά και χωρίς βεβιασμένες κινήσεις. "Αν είναι να'ρθει, θε να 'ρθεί αλλιώς θα προσπεράσει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι έτσι είναι, αν είναι να'ρθει θε να΄ρθει, αλλά για να΄ρθει πρέπει και να πάω! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχαχαχχχαχαχα
    Η ανάρτηση σου είναι εμπνευσμένη στο έπακρο! Επι του πρακτέου πληροφορίες δεν έχω να σου δώσω κάθως δεν είμαι στην ίδια φάση, θα έλεγα όμως ότι είναι κάτι που αργά ή γρήγορα θα συμβεί και πρέπει να συμβεί, γιατί είσαι νέα γυναίκα και έχεις ανάγκες! Τώρα, αυτά του τύπου, δεν ξέρω αν μου αρέσει πολύ, τι θα φορέσω κλπ κλπ κλπ είναι απλά δικαιολογίες, ανασφάλειες και φόβοι. Αν δεν βρεθείτε οι δυο σας δεν θα ξέρεις ποτέ αν σου αρέσει, όσο για το τι θα φορέσεις θα περιοριστώ μόνο να σου πω ότι δεν θα τον νοιάξει ιδιαίτερα αρκεί να μην είναι κάτι κραυγαλέο: απλά αποφεύγουμε τα άκρα, δεν θέλει να δει ούτε την Λουκά αλλά ούτε και την Τσιτσιολίνα! Επομένως, βγες τώρα για καφέ έστω και παρουσία της φίλης, φόρα καλή διάθεση και κάτι που ξέρεις ότι σε κολακεύει και θα πηγαίνεις ενα ένα βήμα την φορά! Άλλωστε το είπες και μόνη σου: τέτοιου είδους ευκαιρίες στον τόπο που μένεις δεν είναι καθημερινό φαινόμενο!
    θα περιμένουμε την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύντομο σχόλιο γιατί πρέπει να πάω να μαγειρέψω και δεν προλαβαίνω. Θυμάσαι τον Παπαγιαννόπουλο τι έλεγε στον Κωνσταντάρα στην ελληνική ταινία Κάτι Κουρασμένα Παλληκάρια ; "Χούφτωσ' την, χούφτωσ' την !!!"

    Ε, αυτή είναι η συμβουλή μου κι εμένα, Ίνα μου, γιατί ... μια ζωή την έχουμε ! Και θα επανέλθω με περαιτέρω ανάλυση του θέματος, μη με νομίσετε και για λυσσάρα ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνω και επαυξάνω..Και σου το λέω και λατινικά και αγγλικά..Carpe diem και Seize the day..κοριτσάκι..Να φροντίζεις και την Ινα που και που..Μην ξεχνάς οτι όταν η μαμά είναι καλά (..απο όλες τις απόψεις..)είναι κι όλοι οι άλλοι..Άλλωστε τι είναι μια ελεύθερη πτώση από ελικόπτερο...;;; Μια απόφαση και μια βαθιά ανάσα !!! Πάμε γερά για καινούριους φρουτόκηπους και φρουτοχυμούς!! πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. και ps..χαχα κι εμένα το Μήτσος μου έρχεται συνήθως πρώτη επιλογή..Γιατί άραγε;; Δεν ξέρω κανέναν!! :)

      Διαγραφή
  4. Εννοείται πως περιμένω με αγωνία τα υπόλοιπα. Κλείνοντας κύκλους ανοίγουν άλλοι!
    Ινουλα μου κρίμα που δεν μένεις κοντά μου, θα κάναμε τρελή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μη τυπική μαμαδοανάρτησή σου είναι καταπληκτική. Αν και δεν είμαι στην ίδια φάση με εσένα, έχω αναρωτηθεί πολλές φορές πώς θα ήταν να ξαναβγαίνω ραντεβού μετά από τόσα χρόνια και όντως και εμένα μου φαίνεται επιχείρηση... Μαγκάιβερ (η ηλικία δεν κρύβεται) και βάλε... Παρόλα αυτά πιστεύω ότι αν χαλαρώσεις, δεν το δεις σαν ραντεβού, αλλά ότι βγαίνω να ξεσκάσω και να πω μια κουβέντα, όλα θα πάνε μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε, κούκλα, ειλικρινά, δεν σταμάτησα να χαμογελάω ούτε λεπτό!!!
    Μου θύμησες 16χρονο κοριτσάκι (με την καλή έννοια στο λέω!!!)
    Μην αγχώνεσαι!!! Να είσαι ο εαυτός σου πάνω απ' όλα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ κ' σου στέλνω όόόλη μου τη θετική ενέργεια!!!
    (Και σε εσένα ασφαλώς, 25χρονο φραουλάκι!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ινα μου,δωσε ευκαιριες στον εαυτο σου,φορα τη καλη σου διαθεση,μην εισαι πολυ επιφυλακτικη..οι φιλοι των φιλων ειναι τουλαχιστον σχετικα τσεκαρισμενοι, εχουν σχετικα σοβαρες προθεσεις και εχεις και τη δυνατοτητα να δεις πολλες πτυχες της προσωπικοτητας τους,σε κοινες παρεες, πριν βρεθεις ενωπιος ενωπίω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσε τα πράγματα να έρθουν φυσιολογικά και ομαλά και όποτε έρθουν...κι αν έρθουν και τώρα, ακόμα καλύτερα...αλλά μην έχεις άγχος..!!
    Καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι απίστευτη! Χαμογελούσα από την αρχή έως το τέλος! Να είσαι ο εαυτός σου και μη μασάς, όλα θα πάνε καλά με όποιον Kevin ή whatever name θελήσεις! Αρκεί να το θελήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό που είπες για το σεξ πρώτη φορά μετά από 10ετή σχέση με άλλον, παίζει να είναι μεγάλη αλήθεια. Μελλοντικέ εαυτέ δεν είσαι εδώ να την καθησυχάσεις..Καλό βράδυ Ίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωρέ και να'μουν ελεύθερη τώρα !!!!1χαχαχαχαχαχα
    όταν το διαβάσεις το σχόλιο,σβήστο ,κάφ'το ,γιατί θα γίνω σίγουρα ελεύθερη...ή τώρα που το ξανασκέφτομαι άστο χαχαχααχαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις πολύ δίκιο σε όλα... Οπως επίσης έχουν πολύ δίκιο και όλες στα σχόλια... Εγώ θα συμφωνήσω με το "Χούφτωσ' την, χούφτωσ' την !!!"

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kevin εεε...
    Οργιάζει η φαντασία με τα ονόματα που επιλέγεις ρε συ, enjoy the ride.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ γέλασα και χαμογέλασα επίσης. Ως μαμά που είmαι διαζευγμένη 9 χρόνια, που έζησa "μετά" μια νέα σχέση που δυστυχώς έληξε και που είμαι και πάλι ελεύθερη στην αγορά τον τελευταίο χρόνο λέω ότι είναι μια σούπερ ευκαιρία για test drive ακόμα κι αν δεν τρελλαίνεσαι τελοσπάντων. Όμως μπορεί στην πορεία που θα τον γνωρίσεις περισσότερο να δοκιμάσεις ευχάριστη έκπληξη. Καλή επιτυχία! Παρεπιμπτόντως μου αρέσει πολύ το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήθελα τόσο να είσαι εκεί στο συνέδριο να σε γνωρίσω, γιατί το ξέρω ότι είσαι ένα γλυκό τρελοκομείο και πολύ νέο ακόμη για να κλείνει πόρτες στις ευκαιρίες. Και το φλέρτ κομμάτι της ζωής μας είναι και δεν είναι ανάγκη να καταλήξει σε κάτι παραπάνω. Οπότε ζήσε και παίξε μέχρι εκεί που βάζεις εσύ τα όριά σου. Έτσι λέω εγώ που όμως δεν βρίσκομαι στη θέση σου... Έτσι θα έλεγα και στην κολλητή μου φίλη...
    Πάντως το Κέβιν είναι τέλειο, σκέτο Άρλεκιν!!
    Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως να μην αγχωθείς η γυναίκα. Η αλήθεια είναι πως όσα χρόνια κι αν περνάνε και όσο κι αν αλλάζουν τα πράγματα στο φλερτ, στο πρώτο ραντεβού και στα ερωτικά γενικότερα, η αγωνία είναι πάντα ίδια. Τι θα φορέσεις, πως θα είσαι, να του "κάτσεις" στο πρώτο ή στο δεύτερο ραντεβού μην σε περάσει και για εύκολη:)
    Ίνα, απόλαυσε τον Κέβιν (που ξεπετάχτηκε από Άρλεκιν όπως γράφει και το Λιτσάκι πάνω) και κάντε και την πτώση σας από αλεξίπτωτο. Μπορεί να φάτε και τα μούτρα σας, μπορεί όμως και να την απολαύσετε. Αν δεν δοκιμάσεις όμως, δεν θα μάθεις ποτέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ααα, σε θέλουμε τολμηρή! Και Κέβιν και Στηβ κι ότι θέλεις! Get out there! Δεν έχεις να χάσεις τίποτα, να βγείτε και μόνοι σας έστω για να νιώσεις όμορφα, όχι απαραίτητα για να κάνεις κάτι! Και θέλουμε εξελίξεις,ε! Αυτά είναι ενδιαφέροντα..ποια κουκουβαγιόπουλα και ζωγραφικές και τέτοια..χεχε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν ήρθα κι από εδω μετά από εκεί, ξέρεις εσύ.
    Τι να πω τώρα? Καιρό είχα να γνωρίσω παρθένα! Ινα μου θύμησες Καστράτο του Αρκά σ' αυτή την ανάρτηση. Πάρε να διαβάσεις και θα με καταλάβεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και βλέπω την ανάρτησή σου στο site των Ψηφιακών Γειτονιών (μαζί με όλες τις άλλες που έχουν γραφτεί για το before και το after) και αρχίζω να διαβάζω για τον Kevin και σκέφτομαι η γυναίκα: μα τι σχέση έχει τώρα ο Kevin με τις ψηφιακές; Και τι δουλειά έχει ένα date μέσα στις Ψηφιακές. Και σκέφτομαι δύο τινά:
    [1] Ότι το date ήταν με κάποιον Kevin που ήταν ομιλητής στις ψηφιακές και
    [2] ότι μετά το ραντεβού με τον Kevin πήγατε σπίτι σου να φάτε pizza και να δείτε live streaming τις ψηφιακές.
    Αλλά δε μου έβγαινε το time zone. Γιατί αποκλείεται να πήγατε ραντεβού πρωί για να μας δείτε μεσημέρι προς απόγευμα. Αλλά μετά σκέφτηκα ότι τίποτα δεν αποκλείεται.

    Να μη στα πολυλογώ, όσο διάβαζα σκεφτόμουν. Ευτυχώς έφτασα στο τέλος, και μου λύθηκαν όλες οι απορίες :) Χαχαχα!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι τόσο τρυφερή η ανάρτηση που διάβασα που αν σχολιάσω κάτι θα τη χαλάσω!
    Μου άρεσε πολύ ο επίλογος!
    Καλό Πάσχα να έχεις και πολλά πολλά φιλιά για να τα μοιραστείς με το φραουλάκι οσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μ έκανες και γέλασα με τον τρόπο που τα έγραψες όλα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...