Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Single parents blogging


Aν έγραφα στα αγγλικά θα μου ήταν λίγο πιο εύκολη η αρχή αυτής της ανάρτησης.

Γράφεις ένα single mum και αρκεί.

Ελληνικά πως να τα πω; Βαθύπλουτη η γλώσσα αλλά εδώ λίγο με στενεύει.

Το "ελεύθερη" απορρίπτεται καθώς η ελευθερία ουδεμία σχέση έχει με την "σχέση" ή το γάμο.

Το "διαζευγμένη" δεν είναι καν ακριβές, χρειάζεται το χρόνο του και την διαδικασία του.

Το "σε διάσταση" εκτός του ότι είναι κακόηχο ενέχει και μια ιδέα προσωρινού, εδώ όμως τα πράγματα είναι οριστικά.

Ενώ στα αγγλικά με το single, πέντε γραμματάκια όλα κι όλα και τελειώνεις.

Δεν υπάρχουν single mums bloggers στην Ελλάδα;Single dads? Ή εγώ δεν τους έχω εντοπίσει; Διαβάζω blogs πολύ καιρό για να μην τους έχω δει, υπάρχει και το ωραιότατο Μικροί Μεγάλοι που θα τους είχε βρει άλλωστε. Όμως στο σχετικό tag υπάρχουν άρθρα ειδικών, χρήσιμα και αυτά αλλά ελάχιστο real life.

Οι λόγοι φαντάζομαι είναι πάνω κάτω οι ίδιοι, αυτοί που με έκαναν και μένα να μην βάλω την φωτογραφία μου δίπλα στο ονοματάκι μου. Είσαι στην Ελλάδα, αν είσαι και στην επαρχία ακόμα χειρότερα, αν θες να βγάλεις τα σώψυχα και τα άπλυτα στην φόρα και να πεις τι σημαίνει στην καθημερινότητα ο χωρισμός, το διαζύγιο και τα συνεπακόλουθα τους, μάλλον δεν θες να σε διαβάσει ο πρώην, οι συγγενείς και οι γείτονες. Ή τουλάχιστον δεν θες να σε αναγνωρίσει.

Στο εξωτερικό οι single parent bloggers  είναι κατηγορία από μόνες τους! Και τι κατηγορία! Από "σκοπός της ζωής μου είναι να εξευτελίσω τον τρισκατάρατο ex στα πέρατα του κόσμου", μέχρι "συμβουλές για post divorce dates" και φυσικά όλες τις ανασφάλειες, τα άγχη, τις απορίες που κάθε γονιός έχει! Πολλοί από αυτούς γράφουν χρόνια και τους παρακολουθούμε να ξαναπαντρεύονται, να αποκτούν πλέον μικτές οικογένειες, με νέες δομές και νέους προβληματισμούς, αλλά και με τόση αλήθεια!

Single parents φυσικά δεν είναι μόνο όσοι παντρεύτηκαν, έκαναν παιδάκι χώρισαν, αλλά και τόσοι άλλοι που δεν παντρεύτηκαν ποτέ, που χήρεψαν, που απέκτησαν παιδί με δωρεά σπέρματος 'η που υιοθέτησαν.

Η δικιά μου εδώ η διαδικτυακή βαρκούλα δεν σκοπεύω να είναι "a single parent blog" μόνο, αλλά επειδή αυτή είναι η πραγματικότητα και ακόμα είμαστε στις συστάσεις, θα είναι και αυτό.

ΥΓ: Διαβάζετε blogs σε άλλη γλώσσα;

8 σχόλια:

  1. Εμείς διαβάζουμε blogs και σε άλλες γλώσσες. Και για αυτό μας κάνει εντύπωση ότι μέχρι σήμερα ενώ έχουν γίνει μερικές προσπάθειες (4-5 blogs) από γονείς που έχουν χωρίσει να γράψουν για την προσωπική εμπειρία τους όπως πολύ σωστά το έθεσες μέσα από το "real life" όπως και θα περίμενε κάποιος από ένα blog, δυστυχώς δεν μακροημέρευσαν.
    Μπορει πάλι να μην έχει τον χρόνο και την κατάλληλη διάθεση ένας γονιός μόνος του για να συντηρήσει ένα blog.
    Πάντως θα χαρούμε να συνεχίσεις και για ότι τεχνική βοήθεια θελήσεις εμείς είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω όλες τις δυσκολίες κι εγώ το σκέφτομαι πολύ καιρό και δεν ξέρω πως θα βγει! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Δεν θέλω να επικεντρωθώ σε "single parent" αναρτήσεις, αλλά όπως και να το κάνεις έχουμε κι εμείς τα θεματάκια μας και θα' ταν όμορφο νομίζω να τα λέμε με το όνομα τους.

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Ίνα! Πρώτη φορά έρχομαι στο χώρο σου και από την πρώτη ανάρτηση που διαβάζω σήμερα με έχεις κερδίσει. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ δεν έχω δει πουθενά κάποιο μπλογκ που να πραγματεύεται και να περιγράφει κατά κάποιο τρόπο τη ζωή ενός γονιού μόνου του, και είναι πράγμα αξιοπερίεργο. Ίσως δεν θεωρούν πως είναι "παράδειγμα προς μίμηση" ή πως δεν έχουν πολλά να πουν, εγώ όμως εκφράζω τον άπειρο σεβασμό μου προς τέτοιους ανθρώπους, γνωρίζοντας καλά τι λούκι τραβάνε. Δεν είμαι καν γονιός, όμως προέρχομαι από μονογονεική οικογένεια και αυτό με κάνει να βγάζω το καπέλο σε όλους παλεύουν μόνοι τους να αναπληρώσουν το κενό που αφήνει η έλλειψη του ενός από τους δύο ρόλους μέσα στο σπίτι και στη ζωή του παιδιού. Γι αυτό και χαίρομαι που σε βρήκα :)
    Όσον αφορά στην ερώτηση σου, ναι εγώ προσωπικά διαβάζω μπλογκς σε άλλες γλώσσες και όχι μόνο αγγλικά. Να ναι καλά ο μεταφραστης ;)
    Καλή συνέχεια !!
    Δε μου λες; Πως μπορώ να σε ακολουθήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ! Ευτυχώς δεν χρειάζεται να αναπληρώσω κανένα ρόλο, προς το παρόν, ο μπαμπάς της μικρής διατηρεί στο ακέραιο τον ρόλο του ως single dad κ εκείνος. Ο μεταφραστής σώζει! Να ακολουθήσεις; χμ, αν κάνεις εγγραφή μέσω mail ή προσθέσεις το ιστολόγιο στον reader σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ίνα και από 'μένα! Χαίρομαι που επιτέλους βρίσκω μία φωνή στην ελληνική blogοσφαιρα που θα μιλήσει για αλήθειες που και εγώ ζω, για συναισθήματα που κι εγώ αισθάνομαι, για εμπειρίες που κι εγώ και τα παιδιά μου μοιραζόμαστε! Είμαι λοιπόν κι εγώ μια "single mum" (για τους αγγλόφωνους) ή μία εν διαστάσει μανούλα (για τους συμπατριώτες μας). Ξεκίνησα κι εγώ στην Π.Χ. (Προ Χωρισμού εποχή) απόπειρα να κάνω blogging (http://kids-andthecity.blogspot.gr/) αλλά όπως ανέφεραν και οι "Μικροί Μεγάλοι" το εγχειρημα δεν μακροημέρευσε, λόγω ... πρωτεραιοτήτων ...Χαίρομαι που σε βρίσκω και ελπίζω είσαι το πρώτο στέρεο λιθαρακί στον ελληνικό χώρο των single parents blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλωσήρθες Αννίτα και ελπίζω να τα λέμε! Ωραίο αυτό με την Π.Χ. εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ διαβάζω μετά μανίας ξένα blogs!
    Έτσι στα γρήγορα μου 'ρθαν στο μυαλό δύο-τρία ελληνικά blogs από μαμάδες μόνες (κάποιες το αποφάσισαν οι ίδιες και για κάποιες αποφάσισε η... μοίρα;). Νομίζω πως κι εσύ θα "πέσεις" πάνω τους αργά ή γρήγορα.
    Καλό ΣΚ να περάσετε με την φραουλοφατσούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σίγουρα θα υπάρχουν, και θα χαρώ να "πέσω" πάνω τους! Καλό σαββατοκύριακο και σ' εσάς, με λιακάδα ελπίζω!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...